Sveučilište u Zagrebu Prehrambeno-biotehnološki fakultet Zavod za procesno inženjerstvo Laboratorij za mjerenje, regulaciju i automatizaciju
Citirajte ovaj rad
Mađarić, I. (2022). Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574
Mađarić, Iva. "Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574
Mađarić, Iva. "Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574
Mađarić, I. (2022). 'Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574
Mađarić I. Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet; 2022 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574
I. Mađarić, "Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574