prikaz prve stranice dokumenta Povezanost prehrambenog statusa i tjelesne aktivnosti sa spavanjem u učenika prvih razreda srednje škole
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Povezanost prehrambenog statusa i tjelesne aktivnosti sa spavanjem u učenika prvih razreda srednje škole

Stančir, Maja
Sveučilište u Zagrebu
Prehrambeno-biotehnološki fakultet
Zavod za poznavanje i kontrolu sirovina i prehrambenih proizvoda
Laboratorij za znanost o prehrani

Citirajte ovaj rad

Stančir, M. (2016). Povezanost prehrambenog statusa i tjelesne aktivnosti sa spavanjem u učenika prvih razreda srednje škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:216250

Stančir, Maja. "Povezanost prehrambenog statusa i tjelesne aktivnosti sa spavanjem u učenika prvih razreda srednje škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:216250

Stančir, Maja. "Povezanost prehrambenog statusa i tjelesne aktivnosti sa spavanjem u učenika prvih razreda srednje škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:216250

Stančir, M. (2016). 'Povezanost prehrambenog statusa i tjelesne aktivnosti sa spavanjem u učenika prvih razreda srednje škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:216250

Stančir M. Povezanost prehrambenog statusa i tjelesne aktivnosti sa spavanjem u učenika prvih razreda srednje škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:216250

M. Stančir, "Povezanost prehrambenog statusa i tjelesne aktivnosti sa spavanjem u učenika prvih razreda srednje škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:216250

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.