završni rad
Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata

Mađarić, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Prehrambeno-biotehnološki fakultet
Zavod za procesno inženjerstvo
Laboratorij za mjerenje, regulaciju i automatizaciju

Citirajte ovaj rad

Mađarić, I. (2022). Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574

Mađarić, Iva. "Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574

Mađarić, Iva. "Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574

Mađarić, I. (2022). 'Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, citirano: 29.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574

Mađarić I. Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet; 2022 [pristupljeno 29.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574

I. Mađarić, "Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:096574

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.