Sveučilište u Zagrebu Prehrambeno-biotehnološki fakultet Zavod za procesno inženjerstvo Laboratorij za mjerenje, regulaciju i automatizaciju
Citirajte ovaj rad
Cestar, M. (2021). Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986
Cestar, Mateja. "Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986
Cestar, Mateja. "Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986
Cestar, M. (2021). 'Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986
Cestar M. Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet; 2021 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986
M. Cestar, "Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986