diplomski rad
Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane

Cestar, Mateja
Sveučilište u Zagrebu
Prehrambeno-biotehnološki fakultet
Zavod za procesno inženjerstvo
Laboratorij za mjerenje, regulaciju i automatizaciju

Citirajte ovaj rad

Cestar, M. (2021). Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986

Cestar, Mateja. "Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986

Cestar, Mateja. "Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986

Cestar, M. (2021). 'Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, citirano: 22.07.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986

Cestar M. Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet; 2021 [pristupljeno 22.07.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986

M. Cestar, "Model neuromarketinga na primjeru konzumacije funkcionalne hrane", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:159:650986

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.